Måndag

Godmorgon! Gud jag är inte redo för att säga det än,haha! Jag är trött men jag vaknade till den fantastiska solen och då kände jag för att gå upp ändå (: Det är fantastiskt väder ute idag och tillräckligt varmt, inte för varmt men inte heller för kallt alltså det är perfekt väder ute. Idag så har jag inget planerat som vanligt då, det finns igentligen inte så mycket att göra här vilket är väldigt tråkigt och nu när alla har börjat skolan också så blir det mest att man gör nada nu på dagarna och eftersom att jag inte började jobba idag så bläää...

Jag sitter nu och lyssnar på Lady GaGa och jag ska snart ta på mig ett par byxor som inte är pyamasbyxor,haha!
Jag känner verkligen för att gå på bio ikväll men det är ju inte kul att gå ensam, Någon som har lust att gå med mig? =P

Dags att skutta upp från sängen och klä på sig lite riktiga kläder, men vi ses lite senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0