Måndag

Måndag Måndag Måndag!!! Nu är vi inne på en ny vecka igen, är det bara jag som tycker att sommaren har gått så helvetes fort? Jag sitter i min fotölj med datorn i högsta hugg medans jag sitter och äter på min tårtbit, pappa kom hem med en tårta från Almonde (heter den så?), väldigt mumsigt! Jag sitter även med en latte i min hand, latte är verkligen beroendeframkallande! haha! Hela helgen så har jag haft Supernatural-maraton, gud vad jag älskar den serien, älskar allt som har med supernaturella tings att göra,haha! Men sen måste jag ju erkänna att serien är så braa tack vare att den har två såååå snygga killar i den,haha! 31 åriga Jensen Ackles och 27 åriga JARED PADALECKI!!♥ Love them!!

Nu så ska jag gå tillbax till min tårtbit och fortsätta kolla på One of the best shows on TV...Ever!! SUPERNATURAL!!


The best show ever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0