Lördag

Tänk att det redan är första augusti, tänk snart är sommaren över och jag börjar typ jobba den 24:e, gud jag känner verkligen inte för jobb denna månaden men det kanske hinner ändra sig tills den 24 och plus så jobbar jag med brorsans flickvän vilket faktiskt är ett plus för hon är nog den snällaste och den mest normala bland alla hans flickvänner han haft,haha! 

Idag är vädret väldigt fint, solen skiner och det är härligt varmt ute och igår (på min födelsedag) så regnade det någon gång under dagen, jag kan inte säga att jag är överraskad för varje år på min födelsedag så regnar det alltid någon gång under dagen. Idag så funderar jag och resten av familjen att åka in till stan för marinfestivalen men det är inte bestämt än, men men.

Jag sitter i allafall i sängen (fortfarande) och kollar på Sex and the City, ha precis börjat på tredje säsongen, fan vad denna serien är bra alltså,haha!
Nu så ska jag sticka, bilderna från igår ska jag försöka lägga upp nu någon gång under dagen, vi ses senare!



ps. jag fick en kamera,sex and the city boxen och massvis med pengar igår plus lite annat smått och gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0