Lördag

Halva lördagen har typ redan gått och jag är inte uppe ur sängen fören nu,haha! Jag hade såna jäkla problem att sova inatt så jag var ju vaken tills tidigt i morse typ så inte undra på igentligen varför jag inte kommit upp fören nu och plus så hade jag dom mest underbara drömmarna inatt också =) Jag blir så förbannad när jag vaknar upp från en helt underbar dröm som jag verkligen inte vill glömma så jag skriver alltid ner mina drömmar i min dagbok eller drömbok som jag nu kallar den,haha! Kanske låter konstigt men sådan är jag och det kan vara kul att läsa igenom när man blir äldre.

Nu så ska jag hämta lite mat (har ju inte ätit än) och sen så ska jag börja kolla på Supernatural från hela första början alltså första säsongen, fan vad längesedan det va sen jag kollade på första säsongen, jag har alltid plockat ut de avsnitt jag tyckt va bäst så det har aldrig blivit att jag kollat på dem från början men nu så ska jag göra det. Så vi ses senare idag alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0