Lördag

Godmorgon på er! Själv så är jag inte speciellt redo för det än därför jag är så himla trött, jag känner hur mina ögon är nära på att stängas igen men jag ska göra mitt bästa och försöka hålla dem öppna. Jag sitter i sängen och kollar på CSI:NY och jag väntar på att mamma ska komma in med mitt té som hon varit snäll och gjort åt mig. Jag vaknade upp idag med världens PAIN i mitt vänstra öra och det gör fortfarande skitont, och tabletten jag tog för typ 1½ timme sedan verkar inte ha hjälpt om det inte tar typ 2 timmar för den att värka nu helt plötsligt, men jag håller mina tummar att det slutar snart.

Solen är framme idag också och jag ska försöka gå ut en liten stund senare idag när mitt öra inte gör så ont längre, när jag har ont någonstans som typ i huvudet eller nåt så klarar jag inte av solsken utan att det gör skitont så det blir nog att vara inne nu tills eller om det slutar göra ont senare framemot dagen.

Jag ska ta och göra mig en stor macka med nutella på och sen så ska jag bara slappa framför CSI:NY.
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0