Jag lever ...

hejhej bloggen!

Idag vaknade jag eller jag snarare gick upp ur sängen vid 12-tiden och satte mig och åt en macka och sen så var det bara att börja göra sig i ordning för vid tre så mötte jag upp Sandra på lilla torg för en dag på stan, själv så har jag inte så mycket pengar kvar så det blev ingen shopping för mig men det var kul ändå att se på när Sandra provade och köpte massa kläder, väldigt fina kläder! speciellt jeansen och den lilla jeansjackan (eller vad man ska kalla det, det var inte riktigt en jacka det var bara en sådan liten sak,haha) som va väldigt fin och speciellt till jeansen och ett svart linne, väldigt fin fint. Men det blev lite fotat iaf men jag orkar varken lägga upp dem här på bloggen eller lägga över dem på datorn just nu så det får bli imorgon istället för tro det eller ej men jag ska gå och tvätta av mig mitt smink nu och sen så ska jag fan krypa ner i sängen och sova därför jag är så jävla trött över att inte få den sömn jag igentligen behöver så nu är det minsann dags att ta itu med detta, men vi ses imorgon iaf! 

Godnatt på er och sovgott (när det väl är dags för er att sova,haha) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0