Invincible



Jag är fortfarande vaken och jag har precis kollar klart på en av de absolut bästa filmerna i världhistorien, tycker i allafall jag. Filmen heter Invincible och den är baserad på en riktig händelse och filmen handlar om 30-åriga Vince Papale (Mark Wahlberg) som jobbar som bartender när han en dag får chansen att förverkla sin dröm, att vara med i Philadelphia Eagles. Detta är verkligen en film jag rekommenderar starkt för den var så himla fantastisk, och Mark Wahlberg som Vince var något helt magiskt, den bästa film han någonsin gjort!!

Vince Papale är född 9 februari 1946 i Chester,Pennsylvania,USA men bor nu tillsammans med hans (tredje,hon som näms i filmen) fru i New Jersey, han har två barn Gabriella och Vincent Jr. Han hade inte spelat collage ball men ändå så vann han en plats i laget och hans tränare var Dick Vermeil, född 30 Oktober 1936 i Calistoga, Kalifornien, han är gift med Carolyn White som han också har tre barn ihop med.

Jag bara säger det...SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0