Internet-Shopping

Jag har precis klickat hem lite saker från Ellos.se, och inte kläder nu utan andra saker till mitt rum, Wow säger jag bara, jag brukar inte kunna gå in på hemsidor där dem säljer kläder utan att klicka hem typ 15 klädersplagg, men nu har det minsann hänt,haha!

Här är sakerna jag beställt:


(jag kände att jag behövde skicka efter något klädersplagg i allafall nu när det är en stor rea där så det blev en fin Beige Cardigan, nice nice!)

Ett påslakanset
En bordslampa
Min älskade Catherines Dröm (har velat ha den skitlänge och nu äntligen (:
(+en cardigan)

Detta är min shopping

Nu så ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film men först så ska jag byta sängkläder men vi ses i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0