Godmorgon!

Godmorgon bloggen! Jag är uppe precis som jag lovat mig själv och jag vaknade pigg och glad idag, låg kvar i sängen i typ 10 minuter och pratade med mamma och brorsan men sen så steg jag upp så nu sitter jag här. Om vi säger såhär, natten har varit väldigt lång. Jag gick och la mig vid 10 tiden i sängen igårkväll för att sova, jag satte på första säsongen av Vänner och sen la jag huvudet på huvudkudden och försökte sova, jag låg i flera timmar så utan att kunna sova, jag mådde jätte konstigt igår efter att jag kommit hem från stan och jag läste på Sandras blogg att hon mådde också konstigt igår, och sen, min näsa ställde till besvär igen så jag var tvungen att gå upp och gå ut i den härliga luften ett tag bara för att kunna få lite kallare luft på mig men hjälpte det...NEJ! Jag somnade nog inte fören klockan blev 2 - halv 3 mitt i natten men som tur är tack vare att jag legat i sängen och blundat i så många timmar så vaknade jag ändå upp jätte pigg, så tummen upp! Så idag tack vare att jag vaknade så tidigt så kanske jag faktiskt kan sova ikväll utan några större problem, jag håller tummarna iallafall!

Nu så ska jag hämta mig lite mat för jag har nämligen inte ätit än så det är dags nu känner jag i min mage, men vi ses senare idag!



Ps. bilderna från stan igår kommer upp på bloggen under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0