Godmorgon!

Jag är sååå trött men jag försökte ändå komma upp i tid vilket jag också lyckades med så jippi!
Jag sitter just nu och inte gör någonting alls men jag ska snart gå ut i köket och göra lite frukost och jag känner verkligen att jag behöver en bamsefrukost idag så ska fösöka äta rejält, funderar på att steka några bacon, göra lite makaroner, två ägg (utan ägggulan, hatar den) och göra lite sallad till det och kanske någon fralla med ost och paprika på, väldigt mumsigt! Ska ropa in mamma i mitt rum nu och fråga om vi har några bacon, annars är det upp till affären som gäller men men.

Jag är slut på ord just nu så jag tror jag kommer in lite senare i stället... ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0