Fredag

Halloooo! Jag sitter här med håret invirat i en handduk, gud vad jag älskar att ha nytvättat hår, jag känner mig så himla fräsch, haha! Nu har jag fått reda på att på Måndag så börjar jag äntligen att jobba, äntligen!! Jag vill ha pengar! Haha!
Jag ska snart börja göra mig i ordning för jag ska följa med mamma till Eurostop och kolla lite affärer medans hon är inne på blomsterlandet och letar blommor och vem vet, det kanske blir mc donalds sen också, det får bli min lite senare Lunch, haha!

Vädret här idag skiftar, ibland så är solen framme men nu är den borta och det är inte så varmt ute heller, okej då det är varmt men inte så varmt som det varit innan, tänk att nu går vi mot hösten och vintern, jag älskar vintern men jag hatar det kalla vädret, men jag älskar när det blir mörkt ute fort och det är så mysigt, synd bara att det blir så jäkla kallt bara,haha! Men i november så åker Jag,pappa och peter ner till Miami (och antagligen Sabina också, om hon får följa med) och ska fixa lite med hotellet fast det är inte riktigt bestämt än när i november det blir, så ja innan jag vet så blir det allt jag berättar. Sen i Oktober så tar jag,mamma,mormor och hennes vännina tåget upp till Stockholm i fem dagar för lite shopping och teater, vi ska se Hairspray!! Sen så vet jag inte mer,haha!

Nu så ska jag stoppa i mig något och sen så är det bara att göra sig i ordning för stan, men vi ses ju senare!

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0