fredag

Nu är lilla jag här igen! Det blev inget kvällsinlägg igår för jag och sabbe hade fullt upp här men nu är jag här igen med massa foton som jag ska dela med mig av och det ligger även några knasiga videos här på datorn från igår också men dem lägger jag nog inte upp för visning här,haha!

det är väldigt svalt och skänt ute idag, det är varmt men det blåser så det är inte svettigt och äckligt ute, väldigt skönt och gott faktiskt. jag och Sabina kollade klart på hela första säsongen av SATC igår sen blev det att vi gjorde annat, men vi får snart träffas igen så vi kan fortsätta kolla på Sex and the City! Men men i allafall, jag sitter nu och kollar in nyheterna från nelly, jag har ju fri frakt så tänkte se om det fanns något som jag kanske vill ha, men har inte hittat något som jag verkligen känner att jag måste ha nu med en gång så ja.

Nu så ska jag ta hit chipsskålen och kränga i mig lite chips (tills jag får ont i magen, jag lär mig aldrig,haha!) och sen så blir det väl att hitta på något annat, men sitt kvar för bilderna från igår kommer alldeles strax upp på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0