Förlåt för dålig uppdatering

Halloj bloggen! Förlåt för den väderlösa uppdateringen idag men jag har varit upptagen plus att mobilbloggningen inte funkat så ja, men nu är jag här igen. Nu så ska jag berätta om min dag.

Jag vaknade klockan 7.15 imorse och då var det bara att kliva upp och börja göra sig i ordning för klockan 9.00 så var det dags att börja jobba, jag har jobbat 7 timmar idag, 9.00 - 16.00. Jag jobbar nämligen på Ica (för ni som inte vet) och jag har gjort allt möjligt, satt upp nya grejer på hyllorna, fyllt på,tagit väck,slängt och bla bla bla... Snacka om att jag har ont i knäna (av att sitta på golvet) och i ryggen (av att ha varit böjd) men jag måste bara säga, fan vad snabbt tiden gick, haha! I allafall när jag slutade så kom pappa och hämtade mig och snabbt som satan så sprang jag in i huset och bytte kläder och sen så var det bara att köra in till stan där jag skulle träffa Sandra och Elin på regnbågen för fika, där satt vi typ hur länge som helst och snackade en massa och skrattade minst lika mycket som vi pratade,haha! Sen efter ett tag så började det spöregna så när vi skulle gå så var det bara att gå ut och bli dyngsur medans vi gick mot österskans där Sandras buss skulle gå från och typ 20 minuter senare så kom pappa för att hämta mig och Elin, vi körde hem Elin och sen så åkte vi hem och när jag kom hem, det första jag gjorde va att lägga mig på mammas och pappas säng och bara andas ut. Sen så började jag och mamma kolla i mina gamla fotoalbum på mig när jag var liten, tänk att jag varit så liten,haha! Sen efter det så bad jag pappa beställa en kebabtallrik från alexandras och nu vips typ 20år efter så sitter jag här igen och jag ska nu lägga över lite bilder från min kamera till min dator så ja.

Nu är jag alldeles slut så detta blir slutet på detta inlägg, men vi ses troligtvis imorgon blir det!

Pusspuss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0