Fest på gatan nedan med massa fulla småglin

Gud jag fattar inte alltså! Två gator nedanför oss så är det en stor fest som håller hus med massa stupfulla tonåringar (som är yngre än mig som är 17år) som springer omkring och gör bort sig, jag fattar inte, vem fan tycker att det är så jävla coolt att bli stupfull, det är inte coolt det är så jävla patetiskt! Seriöst jag har hört så jäkla många tonåringar som har sagt att det är skit coolt att supa,röka eller snusa och bla bla bla... och varenda gång jag hör det så har jag fan bara lust att springa fram till dem och säga, hoppas det fortfarande är coolt när ni står här med alkoholproblem och cancer senare i livet. Det är så himla barnsligt bara, det kanske är coolt för ett tag men hur coolt är det sen när ni sitter på golvet på toaletten och kramar om toaletten och väntar på att det ska komma upp. Jag blir så jäkla trött på alla småglin som tror att dem är något bara för att dem super och röker och alla andra grejer som är så jävla patetiskt bara, och när man säger hur patetiskt det faktiskt är så tror dem alltid att det är avundsjuka tack vare att DEM ÄR NÅGOT SOM INTE DU ÄR! Men jag ska bara säga en sak, jag har fått höra så jäkla många gånger att jag bara är avundsjuk när jag har kommenterat något men jag ska bara säga att det är inte att jag är avundsjuk, det är att jag tycker jävligt mycket synd om er, varför skulle jag bli avundsjuk för att ni gör bort er och inte jag, jag är så jävla glad att jag aldrig har gjort något sådant dumt i hela mitt liv.
 
Det är samma sak som med vissa bloggare (nämner ej några namn) som tror att dem verkligen är störst, bäst och vackrast och tror att vi är så jävla avundsjuka på dem bara för att vi nämner hur löjligt dem faktiskt beter sig och att det är så dem känner skit mycket pengar, dem lådsas vara någon i bloggen som folk älskar att hata och dem tror att allt bara är ren avundsjuka när folk säger något negativt om dem men det kan jag säga här med nu att det är inte avundsjuka (vissa kanske det är för men inte för mig), vem fan vill tjäna pengar på att spela helt jävla blåst, seriöst jag skulle varit så jävla generad om det skulle vara jag. Jag menar vem vill tänka tillbaka till detta senare i livet och tänka att jag tjänade skit mycket pengar på att spela en person som människor vekligen älskade att hata, det skulle inte jag i allafall, jag skulle vilja tänka tillbaka och vara glad och tacksam att inte ha behövt vara någon annan än mig själv, en snäll och go tjej som kan vara en bra förebild för unga människor.

Ta tex. Blondinbella, jag tycker att hon är en jättebra förebild för unga männsikor, jag tycker hennes blogg är otroligt bra att läsa, det står inte massa saker som tex. igår söp jag mig skit full och bla bla bla... hon pratar faktiskt om viktiga saker och därför gillar jag henne jätte mycket och själv så läser jag hennes blogg varje dag och jag blir lika förvånad varje gång och ibland är det så himla svårt att tro att hon endast är 18år gammal, jag ser upp till henne väldigt mycket och hon kan verkligen titta tillbaka om sisådär 20 år och vara väldigt stolt för hon har gjort något väldigt bra. Hon har säkert hjälpt jätte många människor med alla de tips som hon skrivit i sin blogg och det kan hon verkligen vara tacksam och stolt för.

Jaja nu så ska jag sluta sitta här och babbla och faktiskt gå och göra mig i ordning för sängen, men vi ses imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Håller med dig totalt! Men seriöst, "du är bara avundsjuk" ? HAHA ofta. Hade man velat hade man kunnat supa ner sig, men vad fasen tjänar det till? :s Håller med dig, det är bara patetiskt. Sen att man tror att det är status också, gör det bara ännu mer patetiskt.

2009-08-29 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0