Du är en underbar kompis

Hej allehopa! Jag fick precis världens underbaraste dikt som Sandra skrivit till mig och bebis som jag är så sitter jag typ här och storgråter,haha!  och varför jag tänker visa den för er är för att ni ska förstå vilken underbar människa detta är och hur underbar och rolig hon är som gjort något sånt fint till mig.


Helena <3

min bästa vän kommer du att förbli,

för ingen har så kul som vi,

När regent faller från din kind,

När all din ömhet är en kylig vind.

När elden slutat leva i din kropp,

När kärlek inte längre har nåt hopp.

Tänk på mig, jag finns hos dig,

för en vän som dig går inte att förklara

för att vara så som du e inte bara

du bryr dig och finns där

och jag lovar att om du behöver nån så finns jag här

alla borde få ha en vän som du men du e unik

ingen e dig lik

när jag e me dig så blir jag glad

utan dig så hade jag vart som ett fallande blad!

 

Du är min vän

Dig kommer jag alltid att vara rädd om<3


Love you =)


Tack så mycket för den underbara dikten!! Älskar dig också min alldeles egna Rihanna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0