Då var man hemma igen

Precis som rubriken lyder så är jag hemma från stan och det är något helt otroligt varmt ute så därför sitter jag inne så att jag slipper att svettas som en gris,haha! Jag sitter precis som innan jag åkte iväg och kollar på CSI:NY men jag ska snart gå ut och värma kebabtallriken som jag köpte igår (som jag inte åt upp), för typ bara några månader sedan så hatade jag kebab, jag tyckte inte alls om det men nu på bara några få månader så har jag ändrat mig, nu beställer jag hellre kebab än något annat, rätt konstigt hur snabbt man igentligen kan ändra sig. 

I allafall det blev två grejer köpte i stan idag och det visar jag i nästa inlägg, jag är arg på mig själv att jag inte tog med mig mer pengar för jag hittade ett par stilettklackar från dinsko som var skitsnygga och dem satt perfekt på mig måste jag erkänna, jag har väldigt små och smala fötter så det är svårt för mig att faktiskt hitta skor som passar mig perfekt utan att vara förstora vid tårna eller nåt men dessa passade perfekt så i morgon förmiddag innan det stänger i stan så ska jag in och köpa dem så nu håller jag tummarna att den sista 36:an finns kvar i morgon i svart annars får jag väl ta de i silver metallic som också var skitsnygga, men svarta passar ju bättre till... ja allt! haha! Jag håller mina tummar!!

Nu ska jag gå ut i köket och sätta in det sista av kebaben i micron och äta det med mild sås till, mumsigt värre! Ha det! Här kommer lite bilder...








Det var lite bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0