Alla behöver en dag då man får känna sig lite barnslig

hallooo!! Jag sitter med min favorit pyamas på och kollar på film, jag känner verkligen för att gå tillbaka i tiden då jag bara var ett litet barn men eftersom att jag inte kan det så har jag gjort på ett annat sätt och jag kommer berätta genom lite bilder jag lägger upp här nu, så enjoy!


först så bestämde jag mig för att byta sängkläder (dessa sängkläder med zebrorna på var mina favorit sängkläder när jag var mindre så dem blev det,haha!)

sen så gick jag ut i köket och gjorde två majskolvar med smör och pepsi till det

sen så stängde jag fönstrerna och gjorde det mörkt i rummet...

...och tände en massa ljus, när allt det var klart så gick jag och rotade bland mina gamla filmer för att hitta någon gammal film som jag brukade kolla på när jag var liten så filmen (eller snarare filmerna) jag valde är...

Kalle Anka!!!! haha! Jag känner mig som ett litet barn igen, jag älskade Kalle när jag var liten och jag tycker fortfarande att det är skitkul att kolla på det så Kalle fick det bli! Haha! (jag äger alla Walt Disney Treasures så det var ett rätt enkelt val vad jag skulle kolla på)

nu så ska jag gå tillbax till Kalle och hans vänner men vi ses imorgon mina damer och herrar (haha!)
Sovgott på er!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha nämen där är ju jag med på ett hörn på en av bilderna också ;)

2009-08-06 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0