Varför blir jag alltid sån här?

Jag börjar bli väldigt nervös nu inför Onsdag, jag har haft så många tankar i huvudet just nu och jag har till och med ångrat mig och tänkt att jag inte vill åka igen redan men jag vet ju att jag vill men jag blir alltid så här nervös och plus så hatar jag att behöva vara ifrån Bella i två veckor, jag blir lite ledsen av att inte ha en hund som kommer in hos mig på morgonen och gosar med mig, jag kommer vara ifrån henne i två hela veckor även om jag vet att mamma och michael kommer ta bra hand om henne så blir jag ändå ledsen, och får känslan av att jag inte vill åka, men jag vill åka, jag vill komma bort härifrån och jag tar vilken chans jag kan för att faktiskt bara få komma bort härifrån sverige ett tag även om jag önskat att Bella också kunnat följa med, Varför blir jag alltid sån här?

Innan jag fick Bella så var jag inte alls sån här men jag har blivit så himla fäst vid henne och hon är en hund som har blivit så fäst vid oss också och hon hatar när vi åker ifrån henne även om det bara gäller någon timme så hatar hon det och det gör mig ledsen.
Senast vi var iväg så var mamma hemma och tog hand om henne men när mamma berättade att hon låg i mitt fönster och kollade ut och väntade på att vi skulle komma tillbax i en hel vecka innan hon slutade så blev jag så himla orolig och jag vill inte att hon ska göra så igen, det positiva är att nu är inte bara mamma hemma nu är även min äldsta bror hemma här och kommer ta hand om henne men jag känner mig mer ledsen och orolig än jag gjort innan.

Jag hoppas att jag kommer över detta tills på onsdag för annars finns det nog en chans att jag faktiskt stannar hemma tack vare att jag inte kommer klara av att vara borta från henne. Senast när vi åkte så mådde jag så dåligt när jag skulle säga hejdå till henne och hon kollade på mig med så sorgsna ögon att jag bara ville gråta. Ni tycker säkert att jag är jätte löjlig bara för att jag känner så här men detta är jag och jag har så lätt för att börja gråta att det inte är klokt, jag kan börja gråta till allt typ, tex. vilken film jag än ser så hittar jag alltid något i filmen som gör mig ledsen och som gör att jag får tårar i ögonen, det måste vara något fel på mig alltså, för det här är inte normalt, jag känner mig så himla konstig.

Nu så ska jag gå ut i köket och hjälpa mamma torka Bella för hon har blivit tvättad och hon skäller så mycket nu att det gör ont i mig... Vi ses senare när jaag känner mig lite gladare för jag orkar inte prata eller skriva just nu. Hoppas ni har det bättre än jag just nu... kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0