två städdagar har passerat

Hejhej bloggen!

Både idag och igår så har det varit städning på gång och nu är jag äntligen färdig men hela mitt rum.
Jag har dammat hela rummet, jag har dammsugat golvet och inne i garderoben, jag har städat undan allt skräp och alla dvdfilmer står äntligen på sin plats, hela garderoben är städad och för en gångs skull så ser mitt rum jättefint ut inkl. garderoben ser fin ut. Alla kläder ligger på sin plats, upphängda och vikta så nu kanske det blir lättare att faktiskt hitta kläderna som jag vill ha, äntligen!

Så här ser mitt rum ut nu:



Garderoben:

Jag sittandes framför garderoben, skorna står på sin plats och alla kläder hänger som dem
ska.



  
(klicka på bilderna så kommer dem i större format)

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du färgat håret? Hur som helst va det riktigt snyggt :D <3

2009-04-29 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0