Tracy's Hämd

Jag sitter nu och kollar på Tracys Hämd och jag är på första skivan av tre, filmen är så himla lång att den är uppdelad på tre skivor, men den är skitbra! Jag tror inte det är mycket kvar av skiva 1, hoppas jag, haha!

Pappa är i affären just nu och han väntar också på att min pommes med vitlökssås ska bli klar nere på pizzerian, jag tycker jag förtjänar lite junkfood nu när jag varit ute i solen hela dagen och faktiskt fått lite färg i ansiktet.
Solen lyser fortfarande jätte starkt på den blåa himlen och det är över 24 grader ute och det blåser inte heller vilket gör att det känns ännu varmare ute, äntligen så är våren här, jag vet att jag inte kan sluta säga det men jag är bara så glad att den tråkiga och gråa vintern är över. 

Nu så är visst första skivan slut så nu ska jag byta till cd2 och kolla fortsättningen, jag tycker verkligen att ni ska ta er tid att kolla på Tracys Hämd någon gång för den är bra och jätte spännande.

Nu så ska jag rikta mina ögon mot Tracys Hämd igen men vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0