Torsdag

Halloj Bloggen!
Gud sicket fint väder det är, det är helt underbart ute och det är så varmt att man bara kan gå i t-shirt =) Äntligen!
Idag så vaknade jag någon gång runt klockan 8.50 av mamma för både mamma och pappa hade glömt att det skulle komma några klockan 10.00 imorse och kolla på huset som en inspektion (eller vad det heter,haha!) så då var det bara att hoppa ur sängen och ta på sig och borsta till tänderna och sen åka med mamma och michael till mormor och morfar och vara där under tiden Peter och Pappa va här hemma och visade runt, jag hann i allafall kolla lite av Tracys hämnd när vi var där så fortsättningen kollar jag på i kväll för idag så ska jag vara ute i solen och bara mysa av att värmen och våren är här.

Detta är den bästa tiden på året tycker jag, när blommorna börjar slå ut och det blir varmare och varmare och solen blir bara starkare och starkare efter varje dag som går. Gud vad härligt!

Jag ska gå ut till familjen som sitter ute i vår stora trädgård och pratar och nu så ska jag gå och störa dem lite, haha!
Jag kommer in senare igen men nu så är det solen som gäller och jag väljer faktiskt solen före bloggen just nu eftersom man vet aldrig om den bara försvinner sedan, värmen och solen alltså, men jag kommer in senare igen för nu så ska jag göra mig en kopp té och sen så ska jag gå ut.

Vi ses senare idag , puss på er!

Ps. Våra Foton från resan har äntligen kommit! Lägger upp dem när jag lagt in dem på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0