Torsdag

Hellojsan bloggen!

Idag är en sån dag som jag bara känt att jag velat stanna kvar i sängen men jag lyckades komma ur den imorse och då satte jag mig direkt och började kolla på NCIS tredje och femte säsongen, jag har helt enkelt inte haft lust att göra något, jag har inte ens haft lust att vara ute även om det är så himla varmt och soligt ute så har jag helt enkelt bara känt att jag vill vara inne, jag känner mig lite nere så det kanske är därför men jag vet ju inte vad det beror på, hatar när jag inte vet vad det beror på.

Jag sitter fortfarande och kollar på NCIS och jag sitter även och dricker Sprite direkt ur flaskan, jag blir sån när jag känner mig väldigt nere och deprimerad typ, jag känner verkligen för att ha lite choklad men tyvärr så har vi ju ingen hemma men jag får väl be mamma när hon kommer hem om hon kan köra till ica och köpa en chokladkaka.

Nu så ska jag gå itllbax till NCIS och försöka att bli på lite bättre humör i allafall men vi ses kanske en gång senare ikväll om jag inte känner mig väldigt nere.

Vi ses , kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0