Torsdag

Halloj!

Jag vet att jag inte varit inne på bloggen på typ 2 dagar men det har varit så himla härligt väder ute så jag bestämde mig för att ta en paus från bloggen och från NCIS och bara vara ute men nu är jag tillbax och jag kollar självklart på NCIS just nu och snart så ska det grillas och idag blir det en BBQ oxkötts bit med antingen klyftpotatis eller pommes till det och sen lite sallad och sånt gott.

Idag så har jag bara varit ute i den härliga solen och njutit och det har varit så härligt att jag bestämde mig för att ta en lång promenad innan och sen så satte jag mig i typ 30min på en av bänkarna i backen och bara njöt av den varma solen.

Igår så öppnade City Gross här och jag bara säger det, jag ska aldrig åka till något ställe på premiärdagen för fy i helvete med folk,vi stog säkert i 1½ timme i kassan och väntade på vår tur fast dem som jobbade där delade ut dricka och godis och korv med bröd så det var inte så farligt och sen så kom pappa i bråk med någon tant som stog framför oss i kön och fy fan vad arg pappa blev,haha!

Nu så ska jag hjälpa pappa med maten och sen så ska jag lägga mig i vår hängmatta och njuta av solen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0