Torsdag

Godmorgon sunshines!

Solen är framme idag, vilken tur! och värmen är också på väg, just nu är det runt 15grader ute och det är liksom morgon så det är minsann inte dåligt, haha!
Idag så ska jag och Elin träffas och gå på stan och sen klockan 18.30 så börjar bion och vi ska se Fast And The Furious 4 och jag ser verkligen fram emot det.

Jag ska försöka hitta ett par snygga jeans idag därför jag behöver verkligen ett par nya blåjeans så det står högst uppe på listan idag och sen ska jag försöka hitta några söta vårtoppar som passar nu perfekt till våren också.

Jag sitter nu och funderar på vad jag ska ha till frukost, det är alltid lika svårt att försöka komma på något, i allafall för mig, hehe!

Nu så ska jag börja ta på mig och börja göra mig i ordning lite smått och sen så ska jag göra lite frukost, jag får helt enkelt se vad som finns i kylen och frysen och sen får jag väl bara hitta på något.

Vi ses senare! Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0