Tisdag

Halloj bloggen!

Lite sen idag jag vet men jag vaknade runt klockan 9.30 idag för att mamma väckte mig och frågade om jag ville följa med in till Eurostop en snabbvända och kolla i lite affärer och sen så skulle hon in på blomsterlandet också och köpa blommor och i stället för att sitta här och ha tråkigt så tänkte jag att jag skulle följa med även hur trött jag var.

Men nu är jag hemma i allafall och jag och mamma sitter just nu och kollar på Diagnos Mord (som serien heter på svenska) på kanal9 och det är en kriminalserie med Dick Van Dyke och hans son Barry Van Dyke är också i serien och spelar sonen , of course, vem annars skulle han liksom spela, så äckligt lika som dem är så skulle det varit omöjligt för honom att kunna spela någon annan karaktär än sonen, haha!

Idag så är det kallt ute igen, inte jättekallt men det är kallt, solen och värmen kommer liksom och går nu vilket är tråkigt men jag håller tummarna för att solen och värmen är tillbax i morgon igen.

Nu så ska jag rikta mina ögon mot tv:n igen och sen så ska jag bara umgås lite med mamma, men vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0