Tisdag

Godmorgon sunshines!

Idag så mår jag lite bättre, jag känner mig inte så ledsen och så längre för att jag åker i morgon, men jag har inte blivit av med känslan helt men den går säkert bort idag, hoppas jag!
I morgon så åker Jag,Pappa,Peter och gudfar Thommy till Miami medans mamma och Michael får vara kvar hemma och passa djuren och sen så kunde dem inte få ledigt från deras jobb heller, men shit happens!
Idag så ska jag spendera så mycket tid jag kan med Bella, speciellt Bella i allafall och sen så ska det packas för det har jag ej gjort än, så det blir i sista minuten som vanligt. Denna gången ska jag försöka att tänka smart med min packning, och det menas med att jag ska inte ta med mig massa kläder som jag typ inte ens kommer få chansen att ha på mig nu när vi är iväg, för sist vi var iväg vilket var i februari detta året så packade jag så himla mycket med mig men jag använde ju inte ens hälften av kläderna så nu ska det packas smart.

Solen skiner idag också vilket är ett plus och det är varmt ute också så jippi! haha!
Nu så ska jag gå och göra mig lite frukost och sen så är det duschen som gäller.
Vi ses! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0