This Christmas

Godkväll allesammans! Jag sitter nu i sängen och sminket är borttorkat och nu är jag redo för sängen men först så ska jag kolla på en film och det blir en julfilm, konstigt nog som heter This Christmas och Chris Brown är med i den även om jag aldrig gillat honom så ska jag ändå kolla på filmen, har aldrig sett den men den verkar bra så den blir det.

I morgon så har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att förbereda mig för Maj 2009,haha! I maj fyller min äldsta brorsa år och han blir hela 27år även om han passar mer som 3år,haha! på samma dag som min brorsa fyller år så fyller även min faster år och i början av mig fyller både mormor och morfar år så det blir mycket födelsedagar nu i Maj även om tråkigt nog det inte är min men jag får stå ut i drygt 3 månader till tills min födelsedag är, jag fyller 17år i Juli.

Nu så ska jag kolla film och lägga mig men vi ses imorgon alla läsare som fortfarande är uppe (även om klockan inte är så mycket,enligt mig).

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0