The Wedding Planner

Hej på er igen!

Jag har verkligen skit tråkigt just nu och jag känner faktiskt bara för att ta på mig min pyamas och sen krypa ner i sängen framför en bra film så det ska jag alltså göra och det blir ''The Wedding Planner'' med Jennifer Lopez och Matthew McConaughey, en väldigt romantisk film, även om jag hellre ser på skräckisar och thrillers så är detta en film som jag kan se hundra gånger utan att tröttna på den och sen så är det ju inget fel på att Matthew McConaughey är med i den heller,haha!



Imorgon så är det Måndag och det är det en ny vecka att se fram emot, bland annat att på onsdag så åker jag tillbax till MIAMI !! det kommer bli sjukt kul alltså även om jag hatar den långa flygresan så är det ändå värt varenda timme när man kommit fram till den härligt solen och värmen och dem skit snälla människorna, människorna i Miami är verkligen hur snälla som helst och dem är så trevliga att prata med så man har alltid någon man kan prata med,haha!

Nu så ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på filmen men jag ska vara vid datorn en lite stund till innan jag stänger av men vi ses imorgon och jag håller tummarna för en lika strålande dag.

Puss på er!

Ps. bilderna från Miami (+ Tampa, Key west och New York) finns under kategorin Resor,Bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0