Supernatural

Så Ska Det Låta är slut för denna veckan så nu är det dags att gå vidare till det senaste avsnittet av Supernatural istället, jag måste bara säga att pizzorna vi gjort blev skitbra och speciellt skit goda, så nu har man något gott till frukost i morgon. Bilderna kommer i morgon i stället för Michael har sladden som behövs till för att kunna lägga över korten och Michael har gått och lagt sig tack vare att han ska upp och jobba jätte tidigt imorgon vilket han alltid brukar göra så bilderna kan ej komma idag men dem kommer imorgon iaf.

Fler inlägg idag kommer inte för nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på Supernatural men vi ses imorgon allihopa och jag hoppas att ni får en bra natts sömn ifrån alla mardrömmar som spökar.

Godnatt på er så ses vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0