Söndag

Godmorgon Bloggen!
Hoppas ni sovit gott för det har även jag gjort även om jag vaknade vid 6.00 idag, men jag är i allafall uppe ur sängen så det är ett plus.
Varje morgon nu denna veckan så har jag vaknat upp med solen skinande i mitt ansikte...men inte idag, solen är inte på solen idag men jag hoppas verkligen att den kommer fram senare idag för nu när jag väl varit duktig och varit ute på dagarna, då får ju inte solen bara försvinna.

Jag har precis lagt i två mackor i den apparaten man rostar mackorna i, så jag ska snart äta och sen så ska jag gå ner och duscha för jag ser verkligen inte fräsch ut just nu men pappa måste slänga in lite ved i pannan först för det finns inget varmvatten kvar och så länge som jag duschar så måste jag ha mycket varmvatten.

Har ni det soligt hos er?

Nu så ska jag gå ut i köket och bre mina mackor med vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0