Söndag

Hej allihopa!

Idag så har jag varit ute i den underbara solen och bara myst i vår hängmatta och det har varit så skönt men innan dess så var ju Sabbe här och vi vaknade vid 9.00 typ första gången av att Bella kom in rusande i mitt rum och började skälla som en galning och då kunde vi varit smarta att gå upp men nejdå, vi somnade om och vaknade inte förän klockan typ var 11.30, haha! Och då så gick vi upp och spelade lite Guitar Hero och åt godis och sen så vid 13.00 eller nåt så kom hennes pappa för att hämta henne och då så gick jag och la mig i hängmattan och bara myste i solen.

Kan ni fatta det att på Onsdag så åker jag till Miami igen och det känns helt otroligt bra även om jag är lite flygsjuk just nu typ, jag har aldrig varit rädd för att flyga men jag blir rädd att flyga så långt (12 timmar tar det med detta flygplanet vi åker nu nonstop!) tack vare att jag blir alltid så illamående och jag får så ont i magen på dit vägen och det är för att jag har världens värsta mensvärk och när jag har den så blir jag så jävla febrig och sånt men som tur är så blir jag aldrig det på hemvägen även om jag tycker det skulle varit tvärtom tack vare att det tar längre tid att åka dit tack vare vinden går på fel håll eller nåt så därför går det alltid fortare att åka hemåt, Men jag får väl köpa några flygsjuke tabletter eller nåt så att jag inte blir sån därför jag klarar inte gå igenom det en gång till alltså, det tar verkligen kraften ur en att må så dåligt.

Jaja, nu så ska jag sluta babbla om hur dålig jag blir för jag skrämmer bara upp mig ännu mer om jag pratar om det så nu är det slutpratat om det,haha!


Jag ska alldeles strax gå ut och lägga mig i solen igen men  först så ska jag byta om till ett par andra byxor för jag svettas ihjäl men vi ses kanske en gång senare ikväll...

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Hej!

Helt underbart ju. Jag måste bara dit! Du åker ju snart. När åker du nästa gång? :)

2009-04-12 @ 17:31:06
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0