Snart Mat

Jag sitter nu ute i det fina vädret och pappa ska precis börja med maten, jag sitter nu och snackar med Sabbe på msn och vi snackar om det gamla vanliga, som typ vad har du gjort idag? och sådant strunt, haha!

Jag har tagit lite bilder idag i allafall så dem lägger jag in sedan men orkar inte göra det just nu så det får bli senare idag. Bella kom precis in på altanen med sitt tuggben i munnen och hon har precis lagt sig framför glasdörrarna och börjat tugga på benet,här tuggas det rejält kan jag säga,haha!

Idag så blir det lite potatisklyftor och lite pommes + oxkött och lite sallad till det, nams nams!

Jag och mamma har suttit här ute och kollat på olika sidor där dem säljer Vedeldande badtunnor, vi har funderat på det i säkert tre år nu och nu äntligen har vi börjat kolla efter en badtunna i trä på riktigt, vi har hittat en skitfin i trä för 5-7 personer för lite mer än 10 000kr inklusive skorstenen (röken måste ju komma ut någonstans,haha!) och den man eldar i, som jag kallar grillen, haha! Vi ska nämligen göra att soldäck utanför våran altan och det soldäcket kommer bli världigt stort så då tänkte vi att det skulle vara snyggt att göra ett hål i trägolvet på utedäcket och sätta ner badtunnan där i så att den blir i jämnhöjd med golvet, skit snyggt kommer det att bli och bara tanken på att kunna bada mitt i vintern gör mig ännu mera nyfiken på hur det skulle vara att ha en badtunna och nu är det verkligen bestämt att vi kommer köpa en, jippi!
Här ska det minsann bli badtunneparty, haha! Fan vad kul att bara bjuda några av ens kompisar över hit och sitta och bara snacka en massa strunt i badtunnan, haha! Med ett glas med någon dricka i handen plus några skålar med chips och godis, perfekt! =)

Detta ska bli kul, men nu så ska jag i allafall gå in och hämta mina skor för jag börjar frysa om mina fötter även om jag hr ett par mysstrumpor som är skittjocka på mig, men men, luften är kall nu men solen är i allafall fortfarande framme.

Nu så ska jag sluta babbla och faktiskt göra något men vi ses senare för ett sista inlägg innan det är dags att sova kudden.

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0