Sex and the City och Förhäxad

Halloj, detta blir mitt sista inlägg för idag därför att när klockan blir 22.30 så ska jag krypa ner i sängen och ta min bok och läsa tills klockan blir 23.00 därför att då så börjar sex and the city!!!! Jippi! 23.00 är den bästa tiden på dygnet för mig därför att då kommer alla mina favorit program efter varandra, först ut sex and the city sen kommer NCIS och efter det så kommer ett avsnitt av 2 and a half men och sen så kommer någon halvtimmes komedi serie och sen så kommer FÖRHÄXAD!! Jag älskar Sex and the City och Förhäxad om jag inte gjorde det så skulle jag nog inte ens varit vaken nu. då skulle jag nog legat och sovit i min varma och sköna säng, haha!

Men nu är det ju så att jag faktiskt älskar dem här serierna och eftersom att jag varken har köpt Sex and the City skolådan med alla säsongerna eller Förhäxadlådan med alla Säsongerna än så blir det att jag är vaken hela nätterna bara för att kunna se på det, men så är det, jag får önska mig dem till min födelsedag som är i Juli, det är ett tag dit men tiden går så fort så snart är min dag här. Jag har bara tre grejor somn jag önskar mig till min födelsedag och det förvånar mig annars så brukar jag vilja ha en jävla massa saker, haha! Men detta året vill jag bara ha: En egen Digitalkamera (jag brukar använda mammas eller min brorsas skitbra kamera), Förhäxaslådan och Sex and the City Skolådan, det är det jag önskar mig, Digitalkameran jag kollat ut kostar drygt 3000kr. Förhäxadsamlingen kostar drygt 999kr (alltså 1000kr , haha!) och Sex and the City skolådan kostar drygt 599kr om man köper den från cdon.com (brukar beställa därifrån så ja.), men först och främst vill jag fan ha förhäxad och sex and the city samlingen, digitalkameran kan jag vänta med, för jag har ju redan två digitalkameror som jag kan fota med här så det är ingen brådska med den så först vill jag ha serierna.



Av Förhäxad är det 8 säsonger

Och av sex and the city är den 6 säsonger, vilket jag tror nästan alla vet, hehe!

Nu så ska jag lägga mig och läsa för nu har jag missat 6 minuter av min läsning men vi ses imorgon.

Pusspuss och Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0