Så Jävla Mätt

Halloj nu är lilla jag här igen! Det blev inga fler bilder idag, men men skit i det, jag har precis ätit och det blev köttbitar med potatisklyftor och massa grönsaker till det och det va skitgott, första gången detta året som vi grillat så nams säger jag bara, haha! Jag ska snart gå in till mamma och kolla på tv med henne men först  så ska jag hämta min Hägen Dajz glass från frysen, skitgod är glassen, det är pralines and cream glass, skitgod med pekannötter i, vet ej om det stavas så men ni fattar säkert vad jag menar.

Detta blir mitt sista inlägg för jag är skittrött, kan inte fatta att jag sagt det men det är sant så nu så ska jag hämta min glass och sen så ska jag kolla på tv med mamma men vi ses imorgon igen och jag håller tummarna för en lika fin dag imorgon.


Godnatt på er alla läsare så ses vi imorgon igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0