Onsdag

Hejhej! Det är onsdag och det menas med att det är 1 April, tänk vad snabbt tiden går! Idag så ska jag försöka att vara ute så mycket som möjligt för det är över 22 grader här, tänk att våren äntligen har kommit. Igår så fastnade jag helt vid boken så därför kom jag inte in igår kväll igen som jag sagt men men nu är jag här i allafall.
Boken är utläst och jag känner verkligen att jag behöver en paus från läsning just nu så idag blir det att vara ute i den härliga vår solen och jag funderar på att ta en tripp in till stan och kolla efter ett par nya jeans och en fin skjorta till det, jag behöver vekligen nya jeans alltså så nu är det minsann dags och sen så måste jag in på någon sko affär och kolla efter nya skor, min gympa dojjor är helt sönder typ och det är dem ända jag har så nu är det dags att skaffa nya.

Nu så ska jag ta på mig en tjocktröja och sen så ska jag ut i solen, väljer hellre tjocktröja än jacka nu.

Men vi ses senare idag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0