Onsdag

Godmorgon bloggen!

För min del är det godmorgon i allafall, jag tror att jag varit vaken i ungefär 30minuter än så länge men även om jag har fått en god natts sömn så är jag ändå skit trött och känner bara för att krypa ner i sängen igen men det är så himla fint väder ute så det kan jag ju inte bara gå miste om.
I solen här så är det typ 30grader varmt, riktig sommarvärme så man får verkligen passa på att njuta av solen och värmen nu för vem vet den kanske försvinner snart igen.

Jag ska gå ner och duscha nu för jag är hur varm som helst så jag ska ta en kalldusch och sen är det på med kläder och sen är det att vara ute som gäller i det härliga vädret, På fredag så ska hela familjen till Göteborg och hämta Michaels låne bil tills hans nya bil är färdig och det är en Cabriolet, det stavas så va? , haha! Jag har alltid velat ha en Cabriolet och nu får vi en, äntligen!

Nu så ska jag gå och duscha men vi ses senare fram emot dagen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0