Onsdag

Hej bloggen!

Jag har precis kommit hem från Ida och Kims hus, jag har försökt släppa ut katterna men dem ville inte ut så dem fick bli inne och sen så gav jag dem lite mat och dem va nog väldigt hungriga för dem bråkade ju om matskålarna, dem har 4 katter, Smulan,Ronja,Lille Grå och Nemo så här bråkades det, haha!

Jag skulle igentligen varit på ett flygplan just nu till Miami men det var något med min gudfar Tommy så vi ska vänta några dagar i stället vilket jag faktiskt är lite glad över för då får jag stanna hemma ett litet tag till, härligt!

Idag så har jag bara varit ute i solen och ätit massvis med glass bla, Haägen Daijz (tror det stavas så) vanilla, mumsigt! här i oskarström kostar glassen fan 50 spänn men inne i stan kostar den bara 41 spänn, konstigt!

Idag så är mitt humör på topp igen, jag känner mig inte ledsen längre jag känner mig väldigt öppen för resan nu faktiskt, jag vet att jag är konstig! , haha!

Nu så ska jag gå ut på altanen och göra pappa lite sällskap med min glass i högsta hugg! Vi ses senare!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0