Onsdag

Godmorgon!

Jag sitter nu i sängen med datorn i käet och med bara morgonrock på mig, men jag ska snart gå upp och ta på mig lite vardagskläder som sagt och sen äta lite frukost, idag så funderar jag på hårdstekta bacon, 2 ägg och lite makaroner eller nåt till det, gott och en bra start på dagen också.
Idag så har jag inget planerat men jag ska försöka få tag på Elin idag och fråga om vi kan träffas och gå på stan i morgon, men det är väl allt som är planerat just nu.

Vädret idag är fortfarande inte så bra, det har regnat och det är lite kallt men solen kanske tittar fram lite i eftermiddag vilket jag verkligen hoppas på.

Nu så ska jag gå ut i köket och koka upp lite vatten och slänga i lite makaroner där i och göra frukost helt enkelt men vi ses ju lite senare idag.

Godmorgon på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej kan du träffas imorrn? har skickat sms till dej men det har inte kommit fram så jag kanske har dett gammalt. kram

2009-04-08 @ 12:15:10
URL: http://ellizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0