Naval Criminal Investigative Service

Godkväll allesammans!

NCIS säsong 4 kollar jag på nu, tredje säsongen har inte kommit med posten än och eftersom att den bara går att köpa på internet här så tar det lite tid, men jag får nöja mig med fjärde säsongen så länge. Jag ska strax gå och hämta ett glas cider och sen så är det borsta tänderna och absolut att smörja in mina händer med min VS (Victoria's Secret) handcream som luktar som rosor,haha!

Jag hoppas att dagen blir mist lika bra som den varit idag, man kan alltid hoppas och sen så ska jag försöka att komma in till stan och köpa jeansen jag sett på Gina Tricot , skitsnygga! Nu så ska jag hämta cider men vi ses någon gång i morgon.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0