Måndag

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag lite senare så jag har väl bara varit vaken i sisådär 1½ timme eller nåt, men det positiva är i allafall att det är varmt och soligt igen, idag så ska jag vara ute hela dagen igen och bara njuta och självklart ta lite kort, bloggen måste ha lite mer bilder känner jag så det ska det minsann bli.

Just nu sitter jag med Ipoden och lyssnar på musik och just nu lyssnar jag på Carrie Underwood, hon sjunger mycket Country, jag brukar aldrig lyssna på County annars men hon är en helt fantastisk sångerska och hon vann faktiskt american idol 2004 tror jag det var, hon är hur bra som helst så henne brukar jag lyssna på när det kommer till Countrymusik.



Jag ska alldeles strax börja ta på mig lite tunnare kläder för jag sitter nu i en tjocktröja och ett par jeans och det är alldeles för varmt för det just nu och sen så ska jag gå ut och göra mig lite frukost, och sen är det att vara ute som gäller och jag funderar på att ringa någon.

Jag har väl inget mer att skriva men vi ses senare och jag hoppas att ni har lika fint väder som vi har här, Vi ses!
Godmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0