Måndag

Jag sitter i sängen men jag är påklädd,haha! och jag kollar på fjärde säsongen av NCIS, jag ska snart gå ur sängen och sminka mig lite med lite mascara och solpuder så man ser så där fräsch ut, haha! IPODen håller på och laddar så medans den är i så får jag lyssna på något annat.

Solen skiner och det är så jääkla varmr ute idag att nu är det shorts och linne som gäller vilket känns väldigt härligt men ändå så längtar jag till Miami där det är RIKTIGT varmt och riktigt varmt badväder men jag vet fortfarande inte när vi ska åka nu tack vare att det blev ändrat men jag får hoppas att det blir snart. 

Nu så ska jag sminka mig lite och sen ska jag gå ut och hitta på något, jag hoppas att ni har lika fint väder som jag har.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0