Måndag

Ny dag och nya tag som man brukar säga, idag så ska jag verkligen passa på att vara ute i den helt underbara solen och värmen, det blir bara varmare och varmare här i oskarström, jag vaknade till och med upp svettig i morse så varmt är det ute. Nu är det verkligen vårtider eller det känns mer som sommartider,haha!

Jag sitter nu och äter lite godis, mums! Och snart så ska jag gå ut och göra ihop en rejäl frukost men först så ska jag gå ut och sätta mig ett tag och gå och kolla varför Truls mjauar, han brukar aldrig mjaua om han typ inte ha tagit in en mus eller nåt i huset, usch!

Vad ska ni hitta på idag då?

Ni får ha en bra dag så ses vi senare för min mage den skriker efter mat nu så nu ska jag göra mig lite frukost.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0