Lördag

Godmorgon bloggen!
Idag så vaknade jag någonstans innan klockan 9.00 fast jag låg kvar i sängen i typ en timme innan jag väl gick upp.
Det är jättefint väder i dag också så därför bestämde jag mig för att öppna min Hägen Dajz (eller hur det stavas, haha) glass direkt nu på morgonen, jag får verkligen en sommarkänsla nu när våren är här och det börjar bli varmare, i Halmstad och i Oskarström brukar nästan Våren vara varmare än Sommaren bara för att när sommaren väl kommer så brukar det bli mer regn och sånt, så därför är det dags att njuta av solen nu så länge den är kvar.

Jag sitter nu och kollar på vänner, men jag ska snart gå ut i köket och värma en pizza bit från igår och bilderna från igår kommer lite senare, måste bara hitta sladden till kameran först,
vad ska ni hitta på idag då?
Själv så ska jag spendera dagen ute i solen och sen så ska jag väl försöka hitta på något kul som man kan göra ute.

Nu är det dags för frukost men vi hörs senare idag.

Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0