Lördag

Nu är det lördag! Jag sover inte än och jag har så himla tråkigt just nu att jag helt enkelt inte kan sova och jag har inte ens sminkat av mig ej även om jag skulle gjort det för typ 1 timme sedan.haha!

Jag kollar på första säsongen av vänner just nu och jag ska snart ta på mig mina pyamasshorts och mitt sovlinne och lägga mig i sängen i allafall och försöka att sova men först måste jag tvätta bort allt smink i ansiktet och som tur är så har jag nu köpt nya make-up remover servetter så nu slipper jag gå ut i köket och tvätta ansiktet. men nu så ska mitt ansikte bli rent och sen är det sängen men vi ses när jag vaknar senare idag (som det är nu).

Godnatt på er som fortfarande är vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0