Lördag...

...och absolut inget att göra, jag sitter bara och kollar på säsong 2 av NCIS just nu för jag är så jäkla uttråkad, jag kollade precis in Kenzas mtv-blogg, hon är ju i New York och lever ''The City''-life, jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk just nu, haha!

Jag älskar Miami men jag skulle nog hellre vilja åka till New York igen. Jag har varit i Miami så många gånger och jag längtar tillbax varje dag men New York är stället som jag drömt att få åka till sedan jag var jätte liten och jag fick chansen nu senast när vi var i USA för då var vi även i New York, Manhattan var vi på och det var helt otroligt och det var helt klart bättre än jag kunde föreställa mig så jag längar verkligen tillbax till NY och jag hoppas att jag får åka dit igen inom en snar framtid.

Nu så ska jag gå ut och hämta ett glas cola med isbitar och sen så ska jag fortsätta att kolla på NCIS, men vi ses kanske senare, blir nog ikväll i sådanafall, jag är väldigt dålig på att uppdatera nu tack vare att solen och sånt är framme och då blir det mest att vara ute så därför har jag varit så dålig på att uppdatera nu men det ska förbättras... någon gång snart,haha!

Vi ses! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0