Lördag

Glad Påsk allesammans!

Jag sitter nu i sänger och kränger i mig massa godis för detta är en dag man verkligen får göra det, haha!
Idag så kommer Sabbe (Sabbedabbedina,haha!) hit och hon ska sova här inatt så det ska bli väldigt kul och jag funderar faktiskt väldigt starkt på att berätta hemligheten för henne (som jag inte fick säga till NÅGON än igentligen) för att hon är min absolut bästa vän och jag har känt henne i princip hela mitt liv och jag hatar att ha hemligheter för henne så därför har jag aldrig några, därför berättar jag alltid såna här grejer för henne gör jag vet att jag kan lita på henne till 110% och jag vet att hon skulle bli skitglad att få reda på det tack vare att detta blir ju något stort för henne och alla mina andra kompisar också tack vare att dem kommer få vara en del av detta. Jag vet att jag kan lita på henne så mycket att jag faktiskt kan berätta det för henne och jag vet hur nyfiken hon är och jag hatar när hon blir så jäkla nyfiken för då vill jag bara säga det, haha!

Jag sitter nu och snackar med Sabbe på msn, hon loggade precis in så nu så ska jag snacka med henne och sen är det frukost som gäller men vi ses ju senare idag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0