Jag är så mätt att jag mår illa

Jag har precis ätit och det blev grillspätt med klyftpotatis och sallad och jag är så jäkla mätt nu alltså, jag ska gå in till mamma som ligger i sängen och kolla på Cold Case med henne som har börjat nu. 

Peter och Kim är på väg hit just nu för att Kim har inte ätit något idag och han måste ju bara äta, Kim är han som fick en liten dotter tillsammans med Ida natten till igår och han har kommit hem (kom hem igår kväll) , Ida kommer hem på fredag med ambulans hit till Halmstad BB i stället, och där ska hon stanna tills nästa fredag typ innan hon och lilla Emilia får komma hem hit till Oskarström, föresten, hon är jääääättesöt!! Kim visade kort på Emilia,som flickan heter igår och hon är ju bara så sööt alltså. Ida och Kim var ju på väg hem från Idas föräldrar i Lindköping (tror jag dem bor,hehe) när hon började få värkar så hon ligger ju någon helt annanstans på något sjukhus mellan Lindköping och Halmstad, vet inte vart hon ligger så därför blir det mellan linköping och halmstad i stället,haha! Kim kom hem igår somsagt och han mådde väl inte speciellt bra med tanke på att han inte sovit något och att han skulle få komma hem utan Ida och Emilia och när han väl kom hem så ringde han ju sjukhuset men då hade dem stängt så han fick ju inte tag på Ida, och det tyckte jag va väldigt taskigt för dem hade inte ens berättat det för honom innan han åkte att han inte skulle kunna prata med henne efter en viss tid tror det var vid 21.00-tiden, så han mådde inte speciellt bra igår och plus att han var tvungen att ta hand om deras 4 katter också, så det var väldigt jobbigt för honom igår så vi försöker ge honom lite sällskap nu så att han slutar tänka så mycket på allt som hänt och så.

Nu så ska jag gå in till mamma och kolla på Cold Case innan det hinner ta slut. Hejdå! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0