ICA

Halloj på er alla! Jag funderar på att ta på mig min tjocktröja igen och ta med mig lite pengar och gå ner till byn och gå in på ICA och köpa lite smått och gott tills nu ikväll medans mamma och pappa håller på att göra mat, jag har ändå inget bättre för mig just nu och jag menar varför ska jag sitta här inne och har tråkigt, när jag kan gå ut och kanske träffa någon jag känner. Hmm... jag tror faktiskt att jag ska göra det, jag är ändå så himla sugen på godis och om jag inte köper det så blir det ju inget så det ska jag minsann göra, jag ska ta på mig min tjocktröja igen och sen så ska jag gå ner till ICA och köpa lite gottis.

Jag ska bara kolla hur långt mamma och pappa har kommit med maten,men vi ses senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0