Hur kan detta otroliga hända?

Jag håller på att få en hjärtattack, det är inte lång ifrån nu.

Pappa har nästan precis berättat om den där hemlisen om USA resan som vi åker på nästa onsdag!!! Nästa Onsdag så åker jag tillbax till Miami, och på lördagen så händer denna grejen, detta är något inte många personer som typ inte är skit kända eller så får göra, och det är att få träffa massa kändisar och ingen mindre än VICE PRESIDENTEN (av amerika) (vice presidenten är han/hon som tar över presidentrollen när självaste presidenten typ är sjuk och så) och det ska JAG GÖRA, JAG SKA TRÄFFA VICE PRESIDENTEN AV AMERIKA!!!!

Nästa LÖRDAG så ska jag,pappa,peter,thommy,tom,katarina och Ylva (tom och katarinas dotter) gå på en gala, vi ska vara uppklädda från topp till tå med klänningar från YSL eller något annat känt märke och männen ska också vara skitfint klädda, OMG! det är det ända ordet jag typ kan komma på nu,  jag kommer få träffa massa kända personer men bara att få vara på denna gala grej är en stor dröm som nu har gått i uppfyllelse, det när helt otroligt och det finns inga ord att beskriva hur det känns just nu. Detta är något som ingen av mina kompisar eller någon jag ens vet vem det är har varit med om, det känns så konstigt och mäktigt på något sätt, haha!

Nu så ska jag drömma vidare om hur detta ska gå och hur jag ska göra för att inte göra något dumt som typ ramla eller nåt i mina högaklackar och min långa klänning nästa lördag, haha!

Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0