Håller på med Bilderna

Jag sitter nu och håller på och lägger in bilderna från USA - resan från kameran till min datorn och det tar ju så jäkla lång tid, men bilderna kommer ju i allafall upp idag här på bloggen vilket är en positiv grej, haha! Kom ju hem 1 Mars från USA och jag har fortfarande inte fören nu lagt in bilderna på datorn, och eftersom att jag åker igen nästa onsdag så är det minsann på tiden att bilderna kommer upp för tänk bara vad jobbigt det blir att behöva lägga upp bilder från två olika resor även om det är till samma resemål sen när jag kommer hem igen i sånafall, tänk vad förvirrande!

Snart har 500 av 1625 bilder lagts in på datorn så lite mer än 1000 bilder kvar, jippi! Typ inte!

Jag kommer strax tillbax igen och då är det PICTURE-TIME !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0